Bestelling

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Controleer eerst of je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen na je aankoop. Is dit niet het geval, dan is de betaling in de meeste gevallen niet afgerond en is de order niet goed doorgekomen. We adviseren je in dit geval om te controleren of het geld van je bankrekening, of paypal account  is afgeschreven. Mocht het geld niet afgeschreven zijn, dan adviseren wij om de order opnieuw te plaatsen.

Heb je wel een orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij PostNL, waardoor het iets langer duurt. Heb je het na een aantal dagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact op.

Is het geld wel van je rekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen nadat de order is geplaatst? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail die je mist daarin zit. Heb je bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet de gewenste informatie over de status van je pakket? Dan adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Verzendkosten en levertijd
NEDERLAND 
Standaard bezorgingHeb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan ontvang je je bestelling de volgende werkdag in huis.€2,95
Gratis bezorgingBestel je voor €20 of meer? Dan is de verzending gratis! Heb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan ontvang je je bestelling de volgende werkdag in huis.Gratis

 

BELGIË 
Standaard bezorgingHeb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan ontvang je je bestelling gemiddeld binnen binnen 3 werkdagen in huis.€3,95
Gratis bezorgingBestel je voor €20 of meer? Dan is de verzending gratis! Heb je op een werkdag voor 15.00 besteld, dan ontvang je je bestelling dgemiddeld binnen binnen 3 werkdagen in huis.Gratis
Hoe kan ik mijn product(en) retour sturen?

Meer informatie over retourneren vind je op de pagina retourneren.

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag nog. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bestellingen die naar België worden verzonden duren gebruikelijk 2-3 werkdagen.

Past het door de brievenbus?

Wij versturen (bijna) elke bestelling als brievenbuspost. Het wordt zorgvuldig verpakt in een bubbel envelop, zodat er niets beschadigd.

Leveren jullie ook in het weekend?

Binnen Nederland wordt er ook op zaterdag geleverd, op zondag levert PostNL helaas niet.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren

Als jouw bestelling nog niet is verzonden kun je deze nog wijzigen of annuleren. We verzoeken je om hiervoor te mailen naar info@soolovely.nl. Zodra jouw bestelling al is verzonden kan deze helaas niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. De status van je bestelling kun je zien via de bevestigingsmail.

Algemeen

Wanneer komen producten weer op voorraad?

Als een product uitverkocht is duurt het gebruikelijk één tot twee weken voordat het weer op voorraad komt.

Staan jullie open voor samenwerkingen?

Wij staan altijd open voor samenwerkingen. Heb jij een blog of een social media kanaal met een groot bereik en lijkt het je leuk om je volgers kennis te laten maken met de sieraden en accessoires van SooLovely? Neem dan gerust even contact met ons op.

Kan ik een verkooppunt worden van SooLovely?

SooLovely groeit snel en er is veel vraag naar verkooppunten. Lijkt het jou leuk om onze sieraden en accessoires te verkopen? Neem dan gerust even contact met ons op voor meer informatie.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem even contact met ons op.